blog · podsumowanie

Lipiec ’14: YA, wilkołaki i gangi.

Nieco inne podsumowanie miesiąca, nieco spóźnione (bo życie nie jest bajką i zmusza nas do wysiłków), czyli dalsze przecieranie pisarskich szlaków i odnajdywanie się w blogowej rzeczywistości.

briggs

KSIĄŻKA

Lipiec wyciągnął mnie z mojego czytelniczego marazmu, dzięki czemu z wolna nadrabiam moje tegoroczne wyzwanie czytelnicze.

Alfa i Omega #2: Hunting Grounds,  i #3: Fair Game. Mam słabość do literatury paranormalnej i, jak niedawno się okazało, YA oraz ich pogranicza. Moja słabość do wilkołaków i samców alfa zdecydowanie pomogła w przyjemnej lekturze tych dwóch pozycji. Patricia Briggs stworzyła bardzo ciekawą relację między głównymi bohaterami, która jest napędową siłą cyklu. Anna i Charles są razem ze sobą, a jednak często są tylko obok siebie, do tego dochodzi zwierzęca relacja ich wilków.

Kuszenie, drugi tom anielskiego cyklu Anne Rice. Książka, która wytrąciła mnie z równowagi. Mimo mojego uwielbienia dla Rice, jestem na nią wściekłą za zaserwowanie TAKIEGO zakończenia, tak bardzo urwanego i niesatysfakcjonującego.  W zasadzie to bardzo dobre zakończenie, trzyma czytelnika w napięciu, w oczekiwaniu – jednak problemem jest to, że brakuje kolejnego tomu, a w tym czasie Rice stworzyła już swój cykl o wilkołakach i własnie wydaje powieść Prince Lestat.

FILM

Noe: Wybrany przez Boga (org. Noah), reż. D. Aronofsky. Z perspektywy czasu nie bardzo wiem, co było siłą napędową tegoż filmu. Trochę za długi, bo momentami nie chciało mi się go oglądać. Dodatkowo Hermiona i Percy Jackson – nie żebym wątpiła w ich umiejętności aktorskie (chociaż aż tak bardzo nie jestem ich pewna w stosunku do młodych aktorów), to jednak nie potrafię ich oderwać od pewnych ról, niestety.

Niezgodna (org. Divergent), reż. N. Burger. Oceansoul ostatnio wypowiedziała się o całym pomyśle Roth – ja się chwilowo wstrzymam, bo kończę czytać trylogię )nieco masochistycznie) i zdecydowanie ta pozycja (łącznie z filmem) zasługuje na jakiś większy tekst.

SERIALE

Szybkie podsumowanie. Sons of Anarchy – oglądam już chyba dwa miesiące, zatrzymałam się gdzieś na 6 sezonie, bo zmęczyłam materiał. Prison Break – nadrabiam z brzydsza polówka, bo bardzo chciał – widzę wiele dziur fabularnych, ale ogląda się nawet przyjemnie. Hemlock Grove – zaczęłam sezon #2 – podsumowanie obu sezonów może pojawić się z tekstem o wilkołakach i wampirach. Sailor Moon Crystal, czyli reboot Czarodziejek – za mną 3 epizody, które niestety pojawiają się co 2 tygodnie (całość zajmie rok, bo to aż 26 odcinków. Bardziej podróż sentymentalna niż faktyczna fascynacja anime.

PISANIE

Jak widać, blog nie jest zbyt często aktualizowany. Wpływa na to kilka czynników: inne dziwne nałogi, oraz praca. Sporo czasu za to spędzam obmyślając moje rozpoczęte projekty pisarskie, z czego powstają nowe. Nadal chcę opisać magicznie moje Miasto Fabryk i Magazynów – to senne angielskie miasteczko, pełne robotników i kotów. Moja młoda Czarownica Kiki jest gotowa do akcji, a nierozgarnięta Babette znów pojawia się na horyzoncie, co może dodać nieco kolorów do całej historii.

GRY

WildStar od startu gry zabiera sporo czasu…

Skomentuj

