blog

Ogłoszenie

Ważne ogłoszenie, dla wszystkich moich czytelników. Ponieważ muszę wyjechać, na blogu nie pojawią się w maju planowane teksty. Prawdopodobnie nie pojawią się żądne wpisy, ale nie mam zamiaru porzucać tego miejsca. To tylko chwilowa niedogodność związana z brakiem internetu. I chociaż jest mi smutno z tego powodu, mam też nadzieję, że w czerwcu wrócę ze zdwojoną siłą (co byłoby całkiem przyjemne).

Nie pojawi się też podsumowanie wyzwań, które planowałam na dniach – w związku z wynikłą sytuacją przesuwam je na półroczny wpis, gdzieś pod koniec czerwca.

Dobra wiadomość to taka, że prawdopodobnie uda mi się nieco nadrobić te wszystkie wyzwania. Zabieram ze sobą też zeszyt do pisania (to przecież logiczne), Wena w kieszeni i będę pracować tradycyjnie – nad tekstami blogowymi i nad powieścią.

I chociaż kolejny wpis tutaj może się okazać podsumowaniem maja (o ile mi się uda), to mam nadzieję, że będzie to podsumowanie bogate.

Tymczasem zapraszam jeszcze do przyłączenia się do BookLikes i DKK.
Książka maja to Marsjanin A. Weira. Wybieramy też tytuł na czerwiec, a na liście same smakowitości:
Zabić drozda, Harper Lee
Nowy wspaniały świat, Aldous Huxley
Amerykańscy bogowie, Neil Gaiman
Paradyzja, Janusz Zajdel
Spotkanie w Bagdadzie, Agatha Christie.

4 thoughts on “Ogłoszenie

  1. Ooo, mam w planie „Marsjanina”, więc może dołączę. O ile zdążę przeczytać.

    Czasem dobrze zrobić sobie przerwę od bloga, więc liczę, że rzeczywiście wrócisz ze zdwojoną silą. A tymczasem odpoczywaj, czytaj, pisz i do zobaczenia w czerwcu :)

Skomentuj

