pisanie

O smutnym dżinnie

Imbryczek był tandetny, pomalowany w małe różowe różyczki – jeden z tych produkowanych masowo, co stanowiło bardzo wstydliwy fakt w życiu Kali. Jak mogła być traktowana poważnie, skoro nie mieszkała w antycznej lampie, ani starym chińskim porcelanowym dzbanie, nie mieszkała nawet w niczym określającym jej wiek. Kali mieszkała w okropnym imbryczku, który dzięki magii nie chciał się rozbić.

Dżinn z imbryczka

Moje opowiadanie o bardzo smutnym dżinnie z imbryczka już znajduje się na odpowiedniej podstronie bloga – można też kliknąć TUTAJ. Mam nadzieję, że uda mi się podzielić jeszcze nie jednym niedoskonałym tekstem i tym samym zmniejszyć to niespełnienie w pisaniu.

Wiem, że historię o dżinnie zapowiadałam już dawno i kazałam długo na nią czekać. Mam nadzieję, że spodoba się przynajmniej jednej osobie.

Zapraszam do czytania.

Skomentuj

