pisanie

Listopadowe podsumowanie NaNoWriMo.

Wpis o tym, jak cudownie pisało mi się NaNoWriMo 2016, robiąc jednocześnie milion innych rzeczy…

W zasadzie małe podsumowanie, jak to nie wygrałam i wygrałam jednocześnie. Dzielnie napisałam jakieś 10k słów – w zasadzie powód do dumy, bo ostatnio tak mało piszę, że to istny wyczyn. W listopadzie miałam całe dwa dobre dni, gdzie napisałam w granicach normy, kreski jednak nigdy nie dogoniłam (pozwólcie, że się wykresem nie pochwalę, bo nie ma czym). Moja prywatna średnia była w granicach 500 słów gdzieś do 20 listopada, bo to tam zaczęłam opadać z mocy twórczych. A ostatnie trzy dni, przestałam udawać, że coś z siebie więcej wcisnę…

W październiku, kiedy wymyślałam moja powieść, nawet się nią jarałam. Ale sama radocha widać nie wystarczy i bez sensownego plany nie da się tych 50k wycisnąć – nie JA. Bohaterowie też mi się nie popisali. Moja heroina Ingrid byłą mało heroiczna (wyszła tak beznadziejna, że któregoś dnia porównałam ją do Belli ze Zmierzchu i chyba przestałyśmy się lubić…). Te postacie na które się cieszyłam były nieudane zupełnie, ale w trakcie pisania wyrwała mi się jedna ciekawa kapłanka, która powinna dostać chociaż opowiadanie/obrazek literacki w nagrodę za dzielne podtrzymywanie życia nano-powieści.

Męczyłam pisanie strasznie, szczególnie gry wracałam wieczorami z pracy i przypominałam sobie, że nie mam słów tego dnia. A w weekendy byłam zmęczona i nie miałam sił by nadrabiać, bo pranie czekało i te wszystkie inne rzeczy… I nawet dram prawie nie oglądałam!

Ludzie jednak każą mi być dumną, bo kiedy ja napisałam ostatnio 10k słów? Więc trochę wygrałam.

Jest duża szansa, że to było moje ostatnie NaNoWriMo. Chwilowo pisanie kojarzy mi się z wyciskanie z głowy zdań, bo może chociaż 200 słów dziś…

One thought on “Listopadowe podsumowanie NaNoWriMo.

Skomentuj

