pisanie

Camp – kwiecień 2017

Camp NaNoWriMo zbliża się wielkimi krokami. Dlaczego Iwona znów bierze udział w kwietniowej edycji? Bardzo dobre pytanie.

Okazuje się, że jedyna wygrana przeze mnie akcja związana z NaNoWriMo to Camp z kwietnia 2015. I napisałam tam dwa całkiem względne teksty. Dowodem jest bajka o smutnym Dżinnie, która wisi sobie na blogu, ale jak się okazało w wersji przed drobnymi poprawkami, co nie zmienia faktu, że jestem z tego tekstu niezwykle dumna.

Więc Camp NaNoWriMo bo mam jakieś niejasne pomysły na coś, i nadzieję, że znów kwiecień będzie dla mnie szczęśliwym miesiącem. Nie stawiam sobie wysokiej poprzeczki, jedynie 10 tysięcy słów w opowiadaniach – wiem, że na tyle jest mnie stać bez zbędnego spinania się. W moim wykonaniu to pewnie będą dwa krótkie teksty, nawet nie opowiadania. W planach jest jeden tekst rozgrzebany – poprawianie go, to jak pisanie na nowo, który zdecydowanie potrzebuje lepszej fabuły i zakończenia z fajerwerkami!

Mam nadzieję, że oba zaplanowane opowiadania dadzą się napisać. Wielki plan przewiduje poprawki do końca czerwca i umieszczenie obu na blogu w odpowiednim dziale. Będzie dużo wody, bo mam ochotę na Syrenki i inne dziwactwa. Zdecydowanie powinnam zmienić muzykę na ścieżki dźwiękowe z Piratów z Karaibów na ten czas…

Camp April 2017 startuje oczywiście 1 kwietnia, można się dopisać TUTAJ.

Skomentuj

